poniedziałek, 28 czerwca 2010

44! ...scrapkowo-spotkaniowo

W ostatnią sobotę w Lubinie odbyło się małe spotkanko scrapkowe. Ja na takim spotkanku pojawiłam się po raz pierwszy i bardzo się cieszę, że udało mi sie dotrzeć i poznać takie fajne osóbki :) Było mi bardzo miło i mam nadzieje, że jeszcze kiedyś będę mogła się pojawić (jeśli gospodyni spotkania mnie nie wygoni :D).
Więcej o spotkaniu można poczytać u Calisty. Nie ma potrzeby, żebym się powtarzała :)
A teraz dokumentacja zdjęciowa (uwaga! dużo fotek) - proszę nie bić!
Alinka uczy dziewczyny szydełkowania:
 Calista i Natalia uczą się pilnie, w tle Adusia:

 
Calista uczy Adusię:
Alinka stempluje:
Kasiula i Calista skupione ne swoich pracach:

Lenka i cudny naszyjnik:

Jostek ze swoim dziełem:

Natalia oglądająca karty albumowe Alinki:

oraz ja, z zapałem dziurkująca gałązki dla Alinki:

Oczywiście nie może też zabraknąć boskiego napoju dnia.
Made by Lena:

Na żadnym zdjęciu nie udało mi się uwiecznić małej Anusi, za to z której strony bym nie robiła fotki, to Calista prawie zawsze była na zdjęciach :)

7 komentarzy:

Kasiula pisze...

Ja na żywo też taka ruda jestem?! ;) Na pierwszym zdjęciu wyglądam jakbym była znudzona na maxa :P
Zdjęcia są świetne :)

Calista pisze...

Kasulka, jaka tam ruda? ;) to tylko światło
za to wychodzi że ja się pcham na każde foto :D

super było :D oby więcej takich spotkań ;)

glinka121 pisze...

Super ułożyłaś zdjęcia - dzięki dziewczyny za wspólną zabawę - do następnego - pozdrawiam :)

glinka121 pisze...

A tak a propos żadnej rudej nie widziałam - tylko fiolet :)

lena_wz pisze...

Dzięki za spotkanko! Oczywiście, że nie wyrzucę! ;-)
Ola, już tak ma! cha cha cha
Ja mam zdjęcie Anusi, to Ci podeślę :-)

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

ależ fajowe to spotkanie, chciałabym takie zahaczyć :p i nauczyć się szydełkowych korali :p

u Alojka pisze...

o i prosze to jest cos co Tobie zazdraszczam, takich spotkan!!!!!Ja sie nie udzielam na zadnych niemieckich forach, nie mam bloga po niemiecku i nie mam zadnych "pokrewnych dusz" w tej materii. Nie pytaj dlaczego, nie wiem, weszlam 2 lata temu na polskie forum i to mi wystarczy. Teraz blog.Ale fajnie by bylo...