poniedziałek, 26 lipca 2010

53! ... zaproszenia i wędrownik z mitami...

Proszę nie myśleć, że próżnuję :) Na pewno nie.
Właśnie powstały zaproszenia na bardzo ważny dzień mojego Synka. Każde jest troszkę inne, ale tylko te dwa zdążyłam obfotografować:

A dziś udało mi się zrobić wpis do wędrującego albumu Linaewen o mitach i legendach.
Zdjęcie zbiorowe:

Przód i tył taga:

Zbliżenie na wpis - mit o stworzeniu świata według Słowian:

I porterety głównych bohaterów. Pierwszy raz w swoim życiu zdecydowałam się na darcie papierów i nieskromnie przyznam, że efekt mnie badzo zadowolił:

Na koniec zbliżenie na ptaszora, który również mi się bardzo podoba:
Dziś też zostałam hojnie obdarowna dzięki poczcie, przyszły cudne ATCiaki z wymianki od Alojka, gdzie moje jeszcze nie zostały nawet zrobione, nad czym strasznie ubolewam, ale co się odwlecze to... Zwłaszcza, że mam już pomysł . W drugiej kopercie przyszło także ATC - tym razem wymianka ze Skrapujących Polek. Zdjęcia tych cudów już wkrótce. Dziękuję za uwagę :)

2 komentarze:

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Zaproszenia zrobiłaś rewelacyjne - wpis do wędrasia - taki inny - jest extra - pozdrawiam :)

Linaewen pisze...

AAA!!!! Zakochanam w ptaszku :D Kiedy do mnie wróci... ;(