sobota, 13 sierpnia 2011

99! ... Czerwony tag ...

Tym razem Annar na Craft Artwork zaproponowała nam kolor czerwony. Moja pierwsza myśl: "Przecież ja nie mam nic czerwonego"! Ale jak trochę pogrzebałam to okazało się, że coś tam jednak mam :) Nie za wiele, ale od czego są media? :D I tylko po zrobieniu zdjęć  zorientowałam się, że jeden kwiatek jest do wymiany :D





Składniki:
Distress Ink Pad - Fired Brick
Distress Ink Pad - Barn Door
Archival Ink - Crimson
Smooch spiritz ink - Cherry Ice
Stickles - Star Dust
Kwiaty wiśni
Glimmer Mist - Silver
Glimmer Mist - Tattered Angels
Oraz: Wykrojnik Timowy w kształcie taga, wykrojniki serduszka, folder do embossingu, perełki w płynie, piękny czerwony ćwiek oraz motylek z Marthowego dziurkacza i Timowy stempel.


Ps. Ja wiem, że miały być dzisiaj wyniki candy, ale opublikuję je jutro w 100 poście :)
Sama jestem ciekawa na kogo wypadnie :D

9 komentarzy:

Rachel pisze...

jest świetny!:)

Karola B pisze...

soczysto czerwony jak malinka tag:)

Aida Domisiewicz pisze...

świetny!

iwonakra3 pisze...

cuuuudo!!!!!

Anja pisze...

Super kolor! Świetny tag!

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Śliczny - kojarzy mi się z wiśnią - słodkim sokiem wiśniowym :)
Nie mam konta !

kachna pisze...

śliczny, soczysty i smakowity :)

Unknown pisze...

jaka technika ! SUPER !
Dziękuję za udział w zabawie :)

Aga Michniewicz pisze...

Świetny! A czemu kwiat do wymiany? Przecież kwiatki są ok :)