czwartek, 22 września 2011

104! ...

Kompletny brak czasu sprawia, że jedyne co robię ostatnio to wpisy do wędrowników.
Ubolewam nad tym strasznie (znaczy nad brakiem tego czasu, a nie robieniem wpisów), bo mam straszną ochotę na świąteczne kartki :D

I tak: po pierwsze - wpis do albumu Yoasi, który przedstawia lift jej blogowej notki :)

Pare szczegółów i dodatków:





Po drugie - wpis do albumu Moccy o "Świecie fantasy". Tworzył się praktycznie sam :)



I po trzecie wpis do albumu Ani "Tworzę więc jestem". Tu miałam najwięcej problemów, w końcu postanowiłam, że po prostu użyję wszystkiego tego bez czego od niedawna nie wyobrażam sobie życia czyli ... mediów :D I tak pełno tu tuszy, mgiełek, brokatów, bezbarwnego utee, glimmer glaze, glimmer glam, pudrów, a także stempli i wykrojników i już sama nie wiem co jeszcze :D Ostatnie dwa zdjęcia pokazują, że jeszcze tam jest coś ukryte :D












5 komentarzy:

Offca pisze...

Cudne wszystkie wpisy :)
a mój... mmmmm, już nie mogę się doczekać aż go wymacam i wygłaszczę :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Może i tylko wpisy, ale jakie! Świetne, bogate i pełne fantastycznych detali :)

kachna pisze...

fantastyczne wpisy, że też mój będzie u Ciebie na samym szarym koniuszku ...

JagaBa pisze...

Wspaniałe!!!Pierwszy własnie skończyłam "obmacywać" i powiem tylko,ze fotki nie oddają jego całego uroku!!!

jhkhjlh pisze...

ojeeeeej jakie to śliczne .. uwiellllbiam elfiki wróżki i takie tam fantasy fairy Uhhh ! Piękne tooo