środa, 25 lipca 2012

136! Kartki dwie...

Moje Promarkery wróciły ostatnio do łask. Mało tego, postanowiłam dokupić sobie kolorów, bo mam malutko i tak naprawdę niewiele z taką ilością można zdziałać.
Ćwiczę intensywnie, czego efektem te proste karteczki.

Dzisiaj oczywiście musiałam wypróbować mój nowy piękny stempelek Sary Kay. Dziewczynka na nim jest tak urocza, na dodatek wycięta pięknym wykrojnikiem, że stwierdziłam że wszelkie inne dodatki będą zbędne, ponieważ będą odciągały uwagę od stempelka. Widać jak wychodzę za linię, niestety wciąż jestem na tropie papieru doskonałego.



A na dokładkę wczorajsza karteczka z Lavionką:



3 komentarze:

kachna pisze...

piękne kolorowanki, nic a nic nie widzę niedociągnięć - karteczki urocze

Bea pisze...

Pięknie pokolorowane!!!! Śliczne kartki!

Ludkasz pisze...

Cudne, pełne uroku kartki:) Bardzo mi się podobają:)