środa, 14 listopada 2012

171! Rzym!

Dziś dam Wam odpocząć zarówno od kolorowanek jak i od samych magnolijek :)

"Przewodnik po Rzymie" mi_art to chyba ostatni wędrownik który przyleciał do mnie z 29 edycji na forum scrappassion. Przetrzymałam go nieprzyzwoicie długo i sama nie wiem czemu. Chyba przez to, że wpisywałam się ostatnia, nie miałam już wyboru we wpisie i jakoś tak było mi z tym albumem kompletnie nie po drodze. Ale się uporałam i jutro już powinien cieszyć oczy swojej właścicielki. Wpis utrzymany w klimacie albumu:






A następnym razem znów będę Was męczyć kolorowankami, zwłaszcza, że powstają wciąż nowe prace :p
Przypominam, że jeszcze można zapisać się na candy - w tym poście!

Pozdrawiam ciepło
mag

8 komentarzy:

Chimera pisze...

Ooo, super klimat stworzyłaś, śliczny wpis :D

Chimera pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ann pisze...

bardzo mi się podoba :)

mośtynka pisze...

PIĘKNIE to zrobiłaś !
Właścicielce oczka zabłysną jak zobaczy.

wiola_c pisze...

Bardzo mi się podoba Twój wpis, ma niepowtarzalny klimat. :)

Maja pisze...

Świetnie oddałaś klimat tego miasta! Ja w nim mieszkam :)

Matilde pisze...

Ach, te stemple... :))

chanya13 pisze...

Super i te stemple tematyczne :) pozdrawiam