środa, 27 lutego 2013

188! Pracownia!

Dzień dobry!

Przyszłam się w końcu wytłumaczyć z mojej długiej nieobecności :)
Otóż jak już wspominałam (albo i nie, bo przy mojej sklerozie wszystko jest możliwe) - jakiś czas temu przeprowadzałam się do nowego domku :) Przenoszenie się ciągnęło i tak naprawdę fakt, że utknęłam w tych przeprowadzkowych kartonach, sprawił, że na blogu cisza panowała tak długo. Scrapowe przydasie zostały wyjęte w ostatniej kolejności.

Ale już są, dorobiłam się nawet małej pseudo-pracowni, a jako że wszystko na świeżo po układaniu i sprzątaniu, postanowiłam zrobić fotki i pokazać Wam jak mieszkają moje przydasie :)

Pierwsze zdjęcie poglądowe na cały kącik (zapewniam, że już tak ładnie nie wygląda, mimo że nie zaczęłam jeszcze nic robić). :D


Stół do pracy (pod spodem widać pizzowe pudła, w których chwilowo przebywa troche papierków) oraz plastikowe pudło ze sprężynami do bindownicy:


Kącik komputerowo-drukarkowy:


Póła na media:


Widok na część regału i półeczki:


Na samej górze, w szufladkach są ćwieki i różne drobiazgi, kwiatki w słoiczkach oraz w dużym wiklinowym koszyku:




Pierwsza półka to stemple w segregatorkach i papiery wizytówkowe oraz kartony:


Druga półka to część mniejszych papierków i szufladki z różnościami (np. tusze, papierowe taśmy i masa różności):





Kolejna półka to wykrojniki (koszyczek pusty, bo jak widać na kolejnym zdjęciu, wykrojniki wymagają segregacji), natomiast w plastikowym zamykanym pudełku mieszkają magnoliowe stempelki:






Kolejna półka to znów papierki, grube wykrojniki, materiały klejące, załapał się nawet fragment moich szufladek na gąbeczki do tuszowania :D


Na samym dole bazy, małe dziurkacze i trochę różności:


Z boku regału na wieszczkach miejsce na pistolet klejowy i nagrzewnicę:


Pod regałem stoją markery do kolorowania i pudło z papierami (do tej pory przywiozłam tylko jedno :D :




I jeszcze półeczki - najwyższa to różności (wstążeczki, kwiatuszki, drobiazgi):


Środkowa to duże dziurkacze i bindolka:


I na ostatniej, jeszcze nie wypakowana maszyna do szycia:


A najlepsze w tym wszystkim jest to, że mam tu wszystko to, co używam najczęściej, resztę klamotów schowałam do wielkiej szafy :D
Mam nadzieję, że miło Wam się zwiedzało? 

Pozdrawiam ciepło :)
mag
















22 komentarze:

Chimera pisze...

Uwielbiam oglądać scrapowe pokoje, w Twoim chętnie bym posiedziała. Ale masz tam skarbów, kilka widziałabym u siebie - mgiełki i pisaki :D

Tores pisze...

Czemu pseudo pracowni? Pracownia jak ta lala :) Półeczka z mediami robi wrażenie, bardzo przyjemne miejsce pracy :)

Lena Wz pisze...

Jak miło, kolorowo i jeszcze czyściutko hihihi pewnie już nie... pocieszam się :p

Zielonooka pisze...

jutro do Ciebie przyjeżdżam :)))

Alexandra pisze...

ja bym tam z chęcią zamieszkała :)))

Bajecznie :))

gabi pisze...

Super pracownia, zazdroszczę bo ja mam maleńki kącik i wszystko pod łóżkiem w kartonach. Bardzo ciężko się tak pracuje, ale cóż, daję radę :)

edyta350 pisze...

To jest jeszcze jakaś reszta...? :P Mogłabym się rozgościć w Twojej pracowni :)

qrcza-k pisze...

super pracownia

caro78-Pysia pisze...

Fantastyczna pracownia :) tylko pozazdrościć organizacji i takich zasobów ;)

mag349 pisze...

Tores - pseudo, bo jak dla mnie prawdziwa pracownia to zupełnie odrębne pomieszczenie, a to jednak ma jeszcze inne przeznaczenia :)

gabi - ja przez lata miałam taki maluteńki kącik i też dawałam radę. Najgorszy był brak blatu do pracy - praktycznie wszystko robiłam na kolanach.

Dziewczyny - zapraszam :) U mnie prawie zawsze "drzwi otwarte", a przydaśki udostępniane :D

barbaratoja pisze...

O rety!!!
Cudnie !!!

Beacia - 24 pisze...

Madzia zaadoptuj mnie :) - będę pomocna ugotuje coś czasem, odbiorę jakiś telefon, posprzątam - no i nie jestem wymagająca - rano i wieczorem miska płatków z mlekiem a na obiad cokolwiek byle nie czernina :)
To co skusiłaś się hahaha :)

Pracownia super, oj marzy mi się taka :) od dawna :)
Pozdrawiam serdelkowo i mam nadzieję, że już niedługo cosik stworzysz w nowym miejscu :)

mośtynka pisze...

Po pierwsze gratuluje nowego domu,pracownia super!
Ja mam kącik w sypialni,jak maż za duzo chrapie to siadam do biurka hi hi
Pozdrawiam

samara84 pisze...

Fantastyczny kącik, jak wszystko dobrze pójdzie to to samo czeka mnie pod koniec roku. Zastanawiam się tylko czy w nowym domku znajdzie miejsce na mój kącik :)

Mariolka... pisze...

Super było zwiedzić Twoją pracownię:)

kachna pisze...

Magda super, też chętnie zajrzę i obmacam te wszystkie cudeńka :)

Rudolph pisze...

Zazdroszczę porządku i organizacji, choć jak znam życie nie na długo tam zagości :) ostatniej soboty sama walczyłam z uporządkowaniem mojego "artystycznego" nieładu i wiem, jak trudno utrzymać potem (mimo najszczerszych chęci) wszystko na swoim miejscu, jak tylko wena Cię dopadnie :)
tak przy okazji - gdzie można kupić te papierowe taśmy - strasznie podoba mi się ta z motylami...

wiola_c pisze...

Kącik do scrapowania SUPER !!!
A jakie tam gadżety widziałam.
Zazdroszczę i przydasi i kąciku. :D

mag349 pisze...

Jakie tam gadżety... Same niezbędniki! :D

Rudolph - chyba gdzieś je u nas jeszcze widziałam, ale bywają także u mnie :) www.scrapcafe.pl

Matilde pisze...

O matko! Ile Ty tego wszystkiego zgromadziłaś! I to tylko te najczęściej używane? :)) Zazdroszczę i pokoiku, i przydasi ;))

Hrabinka Anna pisze...

Wpadam na chate kradne półke z mediami i kilka białych dziurkaczy... i tyle mnie tam było...

Super, ładnie to wszystko wygląda, w moim kąciku centralne/honorowe miejsce zajmuje kosz :)

Rysa pisze...

wow! nieźle!
super pracownia. bardzo mi sie podoba

największe wrażenie zrobila na mnie chyba medialna półka:)