poniedziałek, 6 stycznia 2014

207! Ślub i wyniki losowania

Dziękuję wszystkim za udział w moim kalendarzowym rozdawnictwie. Za Wasze zgłoszenia i komentarze pod poprzednim postem :) Ciekawi jesteście, kogo wylosowałam? No to musicie jeszcze chwilę poczekać, bo najpierw chciałabym pokazać pewną kartkę ślubną. Bardzo lubię w takiej tematyce połączenie bieli i koloru bordo, a Wy?



Oczywiście nie ma mowy, żeby moja kartka była całkiem płaska :)




A teraz losowanie. Ze względu na to, że były dwie tury zgłaszania się, zamiast typowego komputerowego losowania zrobiłam tradycyjne, z karteczkami.

I o wysyłkowy adres poproszę...



Dziękuję i zapraszam do zaglądania. Wkrótce na pewno pojawi się nowa zabawa :)
Pozdrawiam serdecznie
mag



8 komentarzy:

Boei pisze...

Bardzo się cieszę, że to cudo będzie moje!!! Dziękuję :D
Kartka przepiękna- delikatna i stylowa :)

wiola_c pisze...

Śliczna ślubna karteczka. Też lubię takie połączenie kolorystyczne na taką okazję. :)
Gratuluję Boei i dziękuję za zabawę. :)

Martyna Siekirka pisze...

Karteczka przecudowna. Z wyczuciem i smakiem.

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Gratulacje dla szczęściary i podziękowania za zabawę :)

frezja pisze...

gratuluje Bogusi, i dziekuje za zabawe :) pozdrawiam :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Cudna karteczka :) Gratuluję szczęściarze :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Cudna karteczka :) Gratuluję szczęściarze :)

Małgosia pisze...

Szkoda, że przegapiłam takie fajne candy...
A karteczka jest super! Pozdrawiam :)