poniedziałek, 23 października 2017

342! Jesienny notes

Mało mnie tu ostatnio, jednak natłok obowiązków nie pozwala dłubać w papierkach tak często, jak bym chciała.

Dzisiejszy notesik poczyniłam na wymianę notesów na blogu Scrapcafe, na którą Was serdecznie zapraszam. Uwielbiam notesy. I uwielbiam wymiany, więc dla mnie to połączenie doskonałe.
Mój notesik, mimo że jesienny i deszczowy (kałuża i krople błyszczą jak prawdziwa woda), to w żywych kolorach, które sprawiają, że ta jesień nie taka straszna. No i płaski, w sam raz nadaje się do damskiej torebki :)




Pozdrawiam ciepło
mag

18 komentarzy:

malażabka pisze...

Świetny notesik, super nawiązuje do trwającej pory roku :)

karolina jeżak pisze...

Uroczy notes! ♥

Papierowa Pracownia pisze...

Warto mieć w torebce taki energetyczny notes :)

Projekt Papier pisze...

śliczny, jesienny notes! no i fantastyczny ten stempel :) pozdrawiam!

Dorota pisze...

Śliczny i piękny ;)

Szaneta pisze...

Energetyczne kolory na niepogodę to jest to 😉

Potworkowa pisze...

Bardzo ładny :)

ScraPinki pisze...

Wow, piękny. Pozdrawiam serdecznie.

Sylwia S pisze...

Ale fajny notesik.

zmorka pisze...

Świetny :) może to dziwne, ale zachwycałam się kałużą :D

zojka pisze...

Świetny, jesienny notes!

Ludkasz pisze...

Śliczny notes:)

KWioletta pisze...

Przepiękny notes.

Aneta pisze...

Ale świetna okładka Jesienna, ale bardzo optymistyczna.

Joanna pisze...

piękny notes i jak śliczni pokolorowany

WuWu pisze...

Uroczy ten notesik😀 pomimo aury. Pozdrawiam serdecznie

Peninia / Gosia pisze...

Piękny notes:)

Ann pisze...

Piękny notes :)