piątek, 28 grudnia 2018

352! Tagi

Od czasu do czasu mam ochotę porobić sobie coś tak zupełnie bez celu. A że lubię także dawać takie rzeczy innym i chętnie macać przedmioty od innych, zorganizowałam niedawno taką szybką wymianę tagowo-zakładkową. Kto chciał robił tagi, a kto wolał zakładki - to zakładki. Otrzymywał również to, co wolał.
Ja poszłam na kompromis i zrobiłam tagi, które mogą służyć jako zakładki :D
Pierwszy komplet potuszowany, pomazany i brudny, drugi zupełnie inny, raczej w stylu c&s.





Pozdrawiam :)

1 komentarz:

wiola_c pisze...

Nie ma to jak kompromisy i kreatywność. Pięknie to sobie wszystko wymyśliłaś i zrobiłaś. Świetne tagi, zakładki. :)
Niech w Nowym Roku spełniają się wszystkie Twoje marzenia i plany.
Szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego, twórczego Nowego Roku!