wtorek, 21 września 2010

69! ... wymianka ATC ...

Jakiś czas temu wzięłam udział w wymiance ATC na forum scrappasion. Brało w niej udział 8 osób i każda podawała swój temat. Tematy trafiły się bardzo różnorodne:
- W lesie
- Piłka nożna
- Gry i gierki
- Ziemia
- W filiżance
- Dziecko
- Magia
- Miau
Oto moja interpretacja. Ponieważ wymyśliłam sobie, że połączę wszystkie tematy w jedną serię, to chciałam je zrobić na bazie starych kart do gry. Niestety, nagle się okazało, że stare karty są nie do zdobycia. Z desperacji przeszukałam internet i natrafiłam na cudowne karty ukraińskie, które po wydrukowaniu posłużyły mi za bazę.
Uwaga - dużo zdjęć:
Zbiorówka:

Każde z osobna:

Oraz tył i wspomniane wcześniej ukraińskie karty:


A oto.co dostałam ja.
"W lesie" oraz "Miau" od  w-julki:

"Piłka nożna" od Gosi2koty  i  "Gry i gierki" od  Katharynki:


"Dziecko"  i  "Magia"  od  samary84:

"Ziemia" od caro78 oraz  "W filiżance"  od Linaewen:

Wszystkie są piękne  i cieszą oko :)

1 komentarz:

u Alojka pisze...

zrobilas piekne AtCiaczki, nie moge sie napatrzec