środa, 13 kwietnia 2011

85! ... 30 - lecie ślubu ...

Karteczka wykonana na zamówienie pod wytyczne zamawiającej. Elegancka i skromna.
Kolorki trochę przekłamane, bo pochmurno u nas, a mój aparat nie radzi sobie w taką pogodę.
Kartka sztaluga na której głównym elementem jest spellbinders'owa rameczka oraz piękna gałązka Marianne utuszowana distressami: peeled paint oraz shabby shutters. Także brzegi poszczególnych papierków utuszowane są tymi distressami. Małe kwiatuszki na gałązce nie wiem z jakiego są papieru, ale zostały pokryte (trzykrotnie) bezbarwnym pudrem do embossingu roztopionym na gorąco, i praktycznie nie został na nich nawet ślad po tych zabiegach, tyle, że stały się twarde i sztywne :D Brzegi wykrojnikowych rameczek są pokryte żółtym klejem z brokatem  z tego zestawu. Uwielbiam te kleje! Pięknie się mienią i błyszczą, czego moje zdjęcia kompletnie nie oddają. A przy tym wyglądają bardzo delikatnie. Są to najlepsze preparaty z jakimi pracowałam, dla mnie o wiele lepsze niż Ranger'owe Stickles'sy, strasznie ubolewam nad tym, że mają tak małą gamę kolorystyczną.





2 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Elegancka i delikatna :)
Ja bym pewnie nie wytrzymała i upakowała na nią stado kwiatków ;)

monia pisze...

Piękne kolorki :)
Świetna karteczka