wtorek, 17 stycznia 2012

118! ... Podróżnik i notesik do wzięcia ...

Tak jak obiecałam na forum prezentuje mój "Podróżnik" w pełnej krasie. Te kolorowe tagi pokazane w poprzedni poście mają z albumem ścisły związek, ale o tym dowiedzą się tylko osoby, które będą album trzymały w swoich łapkach. "Podróżnik" wyruszył już w drogę i mam nadzieję, że tym razem do mnie dotrze, a nie że ktoś go zwinie listonoszce spod bloku.










A tu jak już pisałam na fb - notesik  zrobiony w ramach terapii kolorem. Notesik jest bezpański i szuka właściciela. Szczegóły TUTAJ. Zapraszam!



8 komentarzy:

Zuzik pisze...

Fantastyczny Podróżnik i piękny Notatnik!:-)

Gosia pisze...

Zakochałam się w Twoim albumie ... ;)

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że Twój Podróżnik dotrze do celu =] Jest piękny =]
Ja o swoim zapomniałam [chlip] :/

Maggie pisze...

oo cudowności same :D

kamarek pisze...

Podroznik jest pierwsza klasa.

Wanda pisze...

cudowny podróżnik :)

jotvelzet pisze...

Podróżnik jest przegenialny. Istne cudo.

monia pisze...

Śliczny jest ten Notatnik:)