środa, 15 lutego 2012

119! ...Zaległości, zaległości...

Nazbierało się ich sporo,a czym więcej ich mam, tym mniej mam chęci zabrać się za uzupełnianie.
Dlatego dziś tylko wkleję podstawowe zdjęcia, bez szczegółów i zbędnych komentarzy i mam nadzieję, że to odgruzowanie sprawi, że będę mogła tu znów zaglądać z chęcią i bez wyrzutów sumienia.
Oczywiście nie pokażę wszystkich prac, które powstawały - nie mam takiej możliwości, nie chcę Was też zamęczać :D A więc tylko tak przekrojowo:

- był paryski notes wraz z prościutką karteczką i tagową-zakładką na pewną wymiankę



- była pewna bardzo różowa i błyszcząca karteczka:


- był przepiśnik dla pewnej bliskiej osóbki (zdjęcia masakra, ale prezent był do nich praktycznie wydzierany obdarowanej z rąk :D):





- był kalendarz dla Kasiuli:


- i notes dla pewnej wielkiej fanki pana ze zdjęcia:



- były notesy dla Jagi:


i wiele innych, które np. nie załapały się na zdjęcia :D
Dobranoc :)










3 komentarze:

Ludkasz pisze...

Piękne prace:)Zachwycił mnie paryski notes:)

noomiy pisze...

cudowne prace :)
paryski notes szczególnie się podoba! :)

kachna pisze...

same cudeńka, muszę Ci pilnować żebyś częściej się chwaliła swoimi tworami