piątek, 6 kwietnia 2012

126! ... I znowu...

Ja chyba nie umiem inaczej. Zawsze sobie obiecuję, że będę na bieżąco bloga uzupełniała i nigdy nic mi z tego nie wychodzi :D Dlatego potem pokazuję prace hurtem, a i tak zwykle nie wszystkie :D

Dziś dwie kartki urodzinowe dla chłopców - 10-cio i 12-sto latka. Bardzo proste i skromne, bo na wykonanie miałam tylko pare chwil.





Kocham te malutkie kopertki Marianne, Są idealne do wszelkich prac z wkładką (jak kartki czy exploding box'y) oraz do wszystkich małych prac - jako koperta z przesłaniem:


Następnie - kolejny grubasek. Wykonany w Dobrym Miejscu właściwie bez narzędzi. Trymer nie podołał i wszystko jest cięte i odmierzane ręcznie:



Oraz wpis do albumu Romantyczki - z edycji wędrujących albumów. Motywem przewodnim albumu są zdjęcia synka Romantyczki. Mam nadzieję, że nie udusi mnie za to, że docięłam sobie zdjęcia do mojej koncepcji :)







I tyle na dziś. Jak widać jedni zajmują się świątecznymi przygotowaniami, a inni......... :D

Dobranoc
mag


1 komentarz:

Aluna pisze...

A inni podglądaniem... Wyjazd do teściów przesunął mi się na jutro, więc mogę pobuszować w necie :) Madziu - nie przemęczaj się tak, wyluzuj, nie myśl o pracy, tylko o smakołykach - zdrowych, rodzinnych i tak w ogóle :) Pozdrawiam, Aluna