poniedziałek, 27 sierpnia 2012

146! Tilda!

Ależ mi dała popalić ta kartka. Jakkolwiek jej nie fotografowałam kolory wychodziły zupełnie inne niż w rzeczywistości. Wybrałam takie najbardziej zbliżone do oryginału zdjęcia, mam nadzieję, że jakoś wyglądają.
 Musiałam pobawić się kolorowaniem nowego stempelka (oczywiście Promarkerami), Tildka ma piękne fioletowe włoski, więc zgłaszam ją na wyzwanie na blogu Promarker: “monochrome image with unusual hair colour”. W ogóle cała jest piękna, więc cała reszta to tylko delikatne dodatki, żeby nie przyćmić jej urody :)






Pozdrawiam cieplutko
mag

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Fioletowe włoski??? Cudnie!!!!

Wiśnia pisze...

no mnie też urzekły te włosy...piękny kolor!

coops pisze...

so gorgeous.i love your design and stunning sweet image, her hair looks fab.
thanks for joining us this week at PFP :D

xx coops xx

Ludkasz pisze...

Śliczna kartka:)

qrcza-k pisze...

Przepięknie wyszła, a włoski cudnie pokolorowane

Lou Mac pisze...

This is a super pretty card! I love the layout and the pops of bling with your flower centres! The purple hair really makes the image centre stage!

Thanks for joining us over at Passion for ProMarkers for our 'Monochrome with UNUSUAL Hair' challenge. Good luck.

xo, Lou Mac.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetna karteczka, super Ci idzie kolorowanie :)