sobota, 30 stycznia 2010

11! ... zgadnij kotku co mam w środku ...

Stworzyłam kartki kompletnie, ale to KOMPLETNIE nie w moim stylu. Po prostu coś mnie tak na nie natchnęło. Tworzyłabym dalej długo i szczęśliwie, niestety mój Syncio w brzuchu każe mi się już położyć. Więc musze posłuchać. Niestety dziś przy tym świetle ich nie obfotografuję, a więc i nie wrzucę. Ale nadrobię wkrótce.

A dziś mała karteczka wykonana niedawno (nie wiem skąd te zabrudzenia na zdjęciach, na kartce nic takiego nie ma):

 
  
 

4 komentarze:

Mrouh pisze...

Sympatyczna, prosta, ale z pomysłem- lubię tak:-)

Humorzasta pisze...

Robisz piękne kartki.Aż się dziwie , że tak mało osób Cię obserwuję. Cudo! Będę tu często zaglądać!

kornelia pisze...

skoro to nie jest Twój styl, to już sama nie wiem, jaki on jest...
wiesz, jednak bardzo w w Twoim stylu są, chyba, że piszesz o kolorach.

cóż... dalej mi się podoba!
pozdrawiam Cię

mag pisze...

Kornelia - bo nie o tej kartce pisałam, tylko o takich 4, które akurat zrobiłam, ale jeszcze nie zdażyłam ich wstawić :D Sama zobaczysz :)