czwartek, 28 stycznia 2010

9! ... projekcik ...

Dziś moge ujawnić moje trzy karteczki robione na zamówienie, bo już dotarły tam, gdzie dotrzeć miały.
A miało to być:
 - z okazji narodzin - dla chłopca,
 - urodzinowa dla mężczyzny,
 - też urodzinowa, ale dla dziewczyny, która lubi wszelkie kwiatki itp. oraz kolor różowy.

Oto co mi z tego wyszło:

 
 
 
 
 
 
 

Ps. Dzidziusiowa zgapiona z pewnego bloga, bo bardzo mi się spodobała. Mam nadzieję, że autorka nie będzie miała mi za złe. Problem tylko w tym, że nie pamiętam gdzie ją widziałam i nie mogę już tam trafić.  Od razu mówię, że to nie chodzi o bloga Agnieszki, która ma tez takie karteczki. Blog na którym ja ją znalazłam należał do kogos innego. Jeśli ktoś wie proszę o informację.

5 komentarzy:

Aga pisze...

Mag DZIĘKUJĘ!!!
są przepiękne :D

kornelia pisze...

pięknie Ci to idzie!
bardzo ładne karteczki :-)

pozdrawiam!

Gosik pisze...

ładne karteczki, męska jest bardzo... męska, a czasem ciężko uzyskać taki właśnie efekt, gratuluję :)

Ewa pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie

efinka/StempelliKartoon.pl pisze...

kartelki piękne, szczegolnie wymiata męska:) a ta dzieciowa to czasem nie inspirowana tą pracą:
http://pasjaanny.blogspot.com/2009/10/narodziny-makuszka.html
jesli tak, to A...Nulka napewno nic przeciwko temu nie ma wręcz ucieszy sie jak się dowie, ze jej kartusia była inspiracją:)