wtorek, 11 maja 2010

30! ... a dziś... w końcu nie wędraś... :D

Zrobiłam kartkę na Dzień Matki. Co prawda nie mam komu tej kartki wręczyć, ale zainspirowało mnie wyzwanie u Scrapujących Polek! Może dostanie ją teściowa, może zrobię z nią coś jeszcze innego... W każdym razie miła odmiana po samych wędrasiach powrócić do moich ukochanych kartek. Motywem przewodnim (jak często u mnie, bo jakoś bardzo lubię) są kwiatki, więc stwierdziłam, że kartkę mogę także zgłosić na wyzwanie kwiatowe w Diabelskim Młynie! W srodkach kwiatów perełki oraz ukochane ćwieki latarniowe ze Scrap.com.pl . I oczywiście embossingowe motylki.

Drugi projekcik to przyozdobiona (na bardzo szybko :D) kopertka dla mojego Synusia. Zresztą - zobaczcie sami.

3 komentarze:

Ewik21 pisze...

przepiękna wyszła Ci ta kaskadowa karteczka brawwwoooo!!! Zwiewna i delikatna . Dzięki za wzięcie udziału w naszej zabawie i zapraszam już wkrótce na kolejne a może skusiszsie na lifta ??? Pozdrawiam Ewa DT Diabelski Młyn

u Alojka pisze...

kaskada jest piekna, ja jedna mam juz w "koszu", no nie udala sie. Nastepna proba napewno bedzie.
Zielona tez piekna.

Halina pisze...

Super karteczki - szczególnie pierwsza. Świetny pomysł.